نوشته شده توسط : شهرچوب

ام دی اف اکسترا Xtra

rnrn

ام دی اف اکسترا Xtra تولید شده توسط شرکت افراچوب سبز ایرانیان با همکاری شرکت فاپکو آلمان می باشد. این شرکت درسال 1393شروع به تولید ام دی اف ملامینه در سه گروه رنگی ام دی اف اکسترا رویسا ، سالید و پلاس نمود و در ادامه گروه رنگی اکسترا جم نمود.
rnاین شرکت با تولید بیش از 150 رنگ متنوع و زیبا یکی از زیباترین کاتالوگهای ام دی اف در ایران را دارد.
rnورقهای سینکرونایز یا همان فوق برجسته اکسترا یکی از بهترین ورقهای ایران است که کاملا حس چوب و طبیعت را در کارها به شما می دهد.

rnrn

کاتالوگ ام دی اف اکسترا Xtra

rnrn

کاتالوگ ام دی اف اکسترا شامل بیش از 150 رنگ متنوع و زیبا در 4 گروه رنگی می باشد که هرکدام مدلی از ورقها را با ویژگی های خاص خودش برای مشتریان آماده نموده است. در ادامه به بررسی 4 گروه رنگی ام دی اف اکسترا می پردازیم :

rnrn

1.ام دی اف اکسترا رویسا

rnrn

ام دی اف اکسترا رویسا در سایز بزرگ 366*183 و ضخامتهای 8 ، 16 ، 25 و 32 میلیمتر عرضه می گردد. ام دی اف اکسترا رویسا دارای فینیش کروم برجسته مخصوص خود اکسترا می باشد را داراست.
rnروکشهای ام دی اف سری رویسا از مغزی ام دی اف خارجی و روکش آلمانی ساخته می شود که با تکنولوژی روز اروپا عجین شده و یکی از بهترین سری های ام دی اف اکسترا را به بازار ارائه می دهند.
rnام دی اف سری رویسا بدلیل داشتن روکشهای عالی در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بسیار عالی را داراست و حس طبیعت و چوب را بشما القا می کند.

rnrn

بیاد داشته باشید ام دی اف های سری رویسا باکد X نامگذاری شده اند.

rnrn

2.ام دی اف اکسترا سالید

rnrn

ام دی اف سری سالید شامل رنگهای فانتزی و تک رنگ می باشد که حدودا 30 را شامل می شود. رنگهای فانتزی و سالید اکسترا از میان هزاران رنگ متنوع و خاص و تک رنگ بنابر سلیقه بازار ایران و ایرانی انتخاب شده اند. بازه رنگی ام دی اف های سری سالید از رنگهای روشن و سفید تا رنگهای تیره و مشکی و کاملا انحصاری برای شرکت اکسترا تولید می شوند.
rnام دی اف های سری سالید بصورت یکرو کتان و یکرو مات می باشد و درسایز 366*183 و با ضخامت های متنوع 8 ، 16 ، 25 و 32 میلیمتر آماده می شوند.
rnام دی اف سالید اکسترا بصورت کتان ، مات و یکروکتان و یکرومات تولید می شوند البته پیش فرض تولید سری سالید بصورت یکرومات یکروکتان است.

rnrn

ام دی اف های سری سالید با XS مشخص شده اند.

rnrn

3.ام دی اف اکسترا پلاس

rnrn

ام دی اف اکسترا پلاس نوع ترکیبی ام دی اف های اکسترا است که بصورت فوق برجسته یا سینکرونایز می باشد. بدلیل داشتن برجستگی های زیاد و مشخص واقعا در امور طراحی بشدت مورد استقبال می باشد. زیرا این مدل ام دی اف را با نورپردازی و طراحی خوب بمخاطبان یک طرح خاص را می دهد.
rnسری پلاس اکسترا در سایز 280*122 و بصورت 8 ، 16 و 32 میلیمتر قابل سفارش است.
rnفینیش دیگر این سری را در حالت اسپیرال می توان بیابید و این مدلها بر اساس سفارش مشتری آماده می شوند.

rnrn

سری پلاس ام دی اف های اکسترا با XP نامگذاری میشوند.

rnrn

4.ام دی اف اکسترا جم

rnrn

ام دی اف اکسترا سری جم شامل طرحهایی از ام دی اف بصورت طرح سنگ و کانکریت و بصورت کاملا برجسته می باشد. سری جم که معنای سنگ قیمتی و گران را داراست گرانترین سری ام دی اف اکسترا است که بصورت انحصاری و خاص شرکت افراچوب تولید می کند و مشابه خارجی ندارد.
rnسری اکسترا بدلیل طراحی خاص یک سبک مینیمال و مدرن را برای طراحان آماده سازی مینماید . سبک مدرن یکی از سبکهای کاملا رایج در طراحی های کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی است که از رنگهای خاص و لایت تر برای طراحی استفاده مینمایند و حس صلابت و استواری سنگ و مدرن بودن را بصورت تلفیقی ایجاد می کنند.
rnکیفیت روکشهای سری جم اکسترا بشدت دارای کیفیت فوق العاده عالی و دارای گواهینامه های روز ایران و اروپا است و درمقابل رطوبت و خش پذیری و لکه پذیری مقاومت فوق العاده عالی و خاصی را داراست.

rnrn

ام دی اف سری جم اکسترا دارای کدهایی با XG هستند.

rnrn

با توجه به اینکه ورق اکسترا از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام هایگلاس در این عرصه همچون هایگلاس ایزوفام ، هایگلاس دکوپنل،هایگلاس پانوتک، هایگلاس واریو و هایگلاس پاکچوب  ، هایگلاس فرامید ، هایگلاس سیتک  و یا شرکتهای ام دی اف مانند ،ام دی اف ٖآذران چوب کویر ، ام دی اف تیسان ، ام دی اف آسا ، ام دی اف سلکت ، ام دی اف پاکچوب ، ام دی اف ایزوفام و ام دی اف ویسپان  و ام دی اف فرامید می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

rnrn

قیمت ورق ام دی اف اکسترا Xtra

rnrn

ام دی اف اکسترا دارای 4سری رنگ و مدل متنوع و متفاوت می باشد که باتوجه به کیفیت و تنوع رنگ و همینطور خاص و انحصاری بودن رنگهای اکسترا قیمت عرضه شده فوق العاده مناسب و رقابتی می باشد.
rnام دی اف اکسترا دارای مواداولیه کاملا خارجی و وارداتی است که این امرباعث می شود بشدت به قیمت ارز و دلار و نوسانات آن وابستگی دارد و از این رو باعث می شود که قیمت ثابتی نداشته باشند.
rnبرای استعلام قیمت ام دی اف های اکسترا می توانید با شماره های فروشگاه شهرچوب (چوب سیتی) تماس حاصل نمایید.

rnrn

نمایندگی ام دی اف اکسترا Xtra در تهران

rnrn

ام دی اف اکسترا بعنوان یکی از بزرگترین و وسیعترین تولیدکنندگان ام دی اف در ایران در بسیاری از شهرها نمایندگی و یا عاملیت فروش اجناس خود را داراست. اما میتوان تهران را یکی از کاملترین دپوها و مجموعه ها برای انتخاب این ام دی اف نام برد.
rnشما مشتریان گرامی می توانید ام دی اف های اکسترا را از مجموعه فروشگاهی شهرچوب (چوب سیتی) تهیه نمایید.

rn



:: برچسب‌ها: ام دی اف اکسترا , ام دی اف فوق برجسته ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهرچوب

ام دی اف آسا :

شرکت آسا و آرا (ASA) یکی از بزرگترین تولید کنندگان ورق های ام دی اف در بین شرکتهای تولید کننده ام دی اف می باشد. ام دی اف ملامینه آسا و آرا متشکل از ام دی اف خام ایرانی (آرین سینا)  و روکش 90 گرمی کره ای که در دما و فشار بسیار بالا پرس میشوند .

کاتالوگ ام دی اف آسا:

ورقهای شرکت آسا در چهار گروه براق و برجسته و برفی و حصیری تولید میگردد.روکش ام دی اف آسا و آرا بر اساس بافت های زیبا پوشانده شده که حسی خوب برای محیطی گرم و صمیمی فراهم می نماید . از ویژگی های ام دی اف این شرکت ، طبیعی بودن رگه های چوب و تعامل میان حس بصری و لمسی کاربر در این محصول زمانی شاخصه ویژه تری به خود می گیرد که نقش نورپردازی در بازی نور و سطح بر روی بافت این ام دی اف جلوه ای انحصاری به محصول تولید شده می بخشد.همین ویژگی سبب شده دریافت حس مستقیم از طبیعت به زیبایی عناصر مبلمان و دکوراسیون داخلی ساخته شده با پنل آسا بیافزاید و نگاه طراحان داخلی را برای استفاده از این محصول به خود جلب می کند.

ویژگیهای ام دی اف آسا:

  • ام دی اف آسا و آرا استاندارد مقاومت در برابر گرمای خشک را دارا می باشد.
  • در ورق های ام دی اف آسا و آرا به مرور زمان تغییر رنگ ایجاد نشده که خود باعث تولید عمر این ورق ها می باشد.
  • لبه های ورق های ام دی اف آسا و آرا بدون درز بوده که باعث جلوگیری از نفوذ آب می شود.
    • ام دی اف آسا و آرا دارایاستاندارد مقاومت در برابر مایعات سرد می باشد.
    • این ورق ها در برابر سختی مقاوم بوده تا حدی که می توانید با یک اسکاچ اسفنجی سطوح این ورق را بدون خراش تمیز کنید.

قیمت ام دی اف آسا:

قیمت ورق ام دی اف آسا براساس قیمت روز ارز و نوسانات آن قیمت گزاری می شود و نمیتوان بصورت عددی واحد بیان کرد. از این رو جهت استعلام قیمت ام دی اف آسا میتوانید با شماره تماس های فروشگاه شهرچوب ( چوب سیتی ) تماس حاصل فرمایید .

نمایندگی ام دی اف آسا در چهاردانگه و شهرک صنعتی خاوران :

شرکت ورق ام دی اف آسا بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ام دی اف میتوان گفت در تمامی نقاط ایران از جمله تهران دارای نمایندگی های فروش و توزیع می باشد. فروشگاه شهرچوب (چوب سیتی) بعنوان یکی از منابع تامین ورق ام دی اف آسا در تهران درخدمت مشتریان گرامی می باشد.

شرکت ام دی اف آسا :

شرکت ام دی اف آرا و آسا با هدف تولید ورقهای ام دی اف باکیفیت و تنوع رنگی زیبا و زیاد از سال 1390 فعالیت خودرا آغاز نمود و تا به امروز یکی از فعالترین و قویترین شرکتها در زمینه ام دی اف می باشد. شرکت آسا و آرا (ASA) یکی از بزرگترین تولید کنندگان ورق های ام دی اف در بین شرکتهای تولید کننده ام دی اف می باشد. ام دی اف ملامینه آسا و آرا متشکل از ام دی اف خام ایرانی (آرین سینا)  و روکش 90 گرمی کره ای که در دما و فشار بسیار بالا پرس میشوند .

این شرکت با بیش



:: برچسب‌ها: ام دی اف آسا ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403 | نظرات ()